Στρέλνιεκς: “Καταστροφικό πρώτο δεκάλεπτο…”

2019-01-31T22:11:08+00:00 2019-01-31T22:11:08+00:00.

admin69

31/Jan/19 22:11

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Γιάνις Στρέλνιεκς στάθηκε στο πρώτο κακό δεκάλεπτο του Ολυμπιακού απέναντι στην Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ, επισημαίνοντας τα προβλήματα που είχε η ομάδα του.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

“Δεν μπορέσαμε να αντέξουμε την πίεση της Μπαρτσελόνα. Ήταν ένα καταστροφικό πρώτο δεκάλεπτο και δεν μπορέσαμε να επιστρέψουμε ουσιαστικά ποτέ. Είχαμε προβλήματα και στην άμυνα και στην επίθεση. Κάθε παιχνίδι μετρά και κάθε ήττα πονά” τόνισε ο Λετονός γκαρντ του Ολυμπιακού.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×