Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Μια ημέρα μετά τον Αντρέα Μπαρνιάνι, η Μπασκόνια παρουσίασε επίσημα και τον Σέιν Λάρκιν. Ο Αμερικανός γκαρντ τόνισε ότι η εμπειρία του θα τον βοηθήσει να γίνει καλύτερος παίκτης.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: “Νοιώθω ότι θα βοηθήσει το παιχνίδι μου με πολλούς τρόπους. Σε κάθε μια από τις τρεις σεζόν μου στο ΝΒΑ, γινόμουν καλύτερος. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμένα. Η Μπασκόνια είναι μια σπουδαία ημέρα, ήρθα εδώ, να δουλέψω στο παιχνίδι μου και να βοηθήσω την ομάδα να κερδίσει. Ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος σε σχέση με το NBDL”
Ο Λάρκιν επέλεξε το νούμερο “0” κι όπως εξήγησε: “Το επέλεξα επειδή νοιώθω ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου πρέπει να αποδεικνύω τι αξίζω κάθε βράδυ”
Όσο για τις πρώτες του εντυπώσεις στην ομάδα, σχολίασε: Ήταν μια σπουδαία εμπειρία μέχρι στιγμής, προπονούμε με τους συμπαίκτες μου, μαθαίνω τα συστήματα και προσαρμόζομαι στο ευρωπαϊκό στυλ. δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσουν οι αγώνες.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.