Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net
Πλησιάζουν τα ματς στο προσεχές «παράθυρο» της FIBA για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2027, όπου η Τουρκία θα παίξει κόντρα σε Βοσνία/Ερζεγοβίνη εντός (2/7) και Ελβετία εκτός έδρας (5/7) για τον Γ’ Όμιλο.
Στη Media Day που έγινε, μίλησε και ο Τσέντι Οσμάν, οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι η χώρα του, στοχεύει να κάνει το 6/6, τερματίζοντας αήττητη: «Θα δώσουμε δύο πολύ σημαντικά παιχνίδια. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει το τέσσερα στα τέσσερα στα προκριματικά και θέλουμε να κλείσουμε αυτό το παράθυρο με δύο ακόμα νίκες. Αυτά τα δύο ματς είναι καθοριστικά για εμάς, γιατί αν τα κερδίσουμε, θα πάρουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα».
Ο σμολ φόργουορντ του Παναθηναϊκού σχολίασε εν συνεχεία: «Πρώτα θα αντιμετωπίσουμε τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και θα είναι δύσκολο ματς. Θα αγωνιστούμε εναντίον μιας ομάδας που παίζει πολύ καλό μπάσκετ μπροστά στους οπαδούς της. Παρόλο που έχουν κάποιες απουσίες, μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι».
Κλείνοντας, ο Οσμάν πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σμίξαμε ξανά μετά το Ευρωμπάσκετ. Θέλουμε να κερδίσουμε αυτά τα δύο ματς με την ίδια ενότητα και δύναμη και να πάρουμε ένα σημαντικό προβάδισμα».
Αταμάν: “Μας έδωσαν πλεονέκτημα οι δύο νίκες με τη Σερβία”
Από τη μεριά του, ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Εργκίν Αταμάν, τοποθετήθηκε αρχικά για την σημασία του να γίνει το 6/6: «Μέχρι στιγμής, συνεχίζουμε την πορεία μας αήττητοι, έχοντας κερδίσει και τα τέσσερα παιχνίδια μας στον όμιλο. Ιδιαίτερα οι δύο νίκες που πετύχαμε κόντρα στη Σερβία, μας έδωσαν σημαντικό πλεονέκτημα. Λόγω και της 2ης θέσης που κατακτήσαμε στο Ευρωμπάσκετ, είμαστε τώρα πρώτοι στα Ranking της Ευρώπης. Με άλλα λόγια, θεωρούμαστε αυτή τη στιγμή, η πιο φορμαρισμένη ομάδα στην Ευρώπη.
Όλοι οι παίκτες μας, που συμμετείχαν στην προετοιμασία, έδειξαν μεγάλη αφοσίωση. Όλοι οι παίκτες μας, που αγωνίζονται στο NBA, στην Ευρωλίγκα, στην Ευρώπη και στην Τουρκία, θα είναι μαζί μας, αυτό το καλοκαίρι. Ξεκινήσαμε προπονήσεις στην Κωνσταντινούπολη την περασμένη εβδομάδα, μετά πήγαμε στην Αντάλια. Παίξαμε ένα φιλικό με τη Ρωσία. Τώρα έχουμε τα σημαντικά ματς μπροστά μας».
Ο πρώην κόουτς του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε και στο πρώτο ματς, απέναντι στη Βοσνία/Ερζεγοβίνη: «Πρώτα θα παίξουμε εναντίον της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης. Είναι ένας δυνατός αντίπαλος στον όμιλο, ειδικά για τη 2η θέση. Παρόλο που είμαστε σίγουρα πρώτοι στον όμιλο, μας περιμένει ένα δύσκολο ματς. Άλλωστε, το μπάσκετ στη Βοσνία/Ερζεγοβίνη είναι σημαντικό άθλημα. Έχουν έμπειρους παίκτες και έχουν έναν νέο παίκτη που έφεραν στο ρόστερ τους, από το NBA. Είχαμε κερδίσει το παιχνίδι στην Κωνσταντινούπολη άνετα, αλλά τώρα πηγαίνουμε εκτός έδρας με απόλυτο στόχο τη νίκη. Μετά, στις 6 Ιουλίου θα παίξουμε το τελευταίο ματς με την Ελβετία στην έδρα μας. Ο στόχος μας, είναι να κερδίσουμε και τα δύο ματς και να περάσουμε στον δεύτερο γύρο με το 6/6».
Τέλος, ο Αταμάν συμπλήρωσε: «Φυσικά, το να τερματίσουμε αήττητοι στον όμιλο και ως πρωτοπόροι, δεν μας εγγυάται τη θέση μας, στο Παγκόσμιο Κύπελλο, γιατί θα αντιμετωπίσουμε δυνατούς αντίπαλους από τον άλλο όμιλο, όπως οι Ιταλία, Λιθουανία, Μεγάλη Βρετανία και Ισλανδία. Ο δεύτερος γύρος θα παιχτεί στα τέλη του Αυγούστου. Θα ξεκινήσουμε τις προετοιμασίες μας, στα μέσα του Αυγούστου».
Διαβάστε ακόμη:
- Τουρκία: Ο Αταμάν κάλεσε Οσμάν, Σενγκούν, Γιουρτσεβέν και νέο “νατουραλιζέ”
- Οσμάν: Καλή εμφάνιση με Τουρκία στη φιλική νίκη κόντρα στη Ρωσία
- Σερβία – Τουρκία 78-82: Άντεξε με Οσμάν, Γιουρτσεβέν, καθάρισε με Μπιμπέροβιτς!
- ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ Τουρκία με Σερβία: 2/2 και πρόκριση με “διπλούς” Οσμάν & Γιουρτσεβέν
- Αταμάν: “Στην κορυφή της Ευρώπης το τουρκικό μπάσκετ, θα παλέψουμε για μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
