Έξαλλος με την ΕΡΤ ο αντιπρόεδρος του Λαυρίου: “Μετά το τέλος του αγώνα είθισται να μιλάει ο νικητής”

2021-10-02T20:25:03+00:00 2021-10-03T19:44:43+00:00.

admin69

02/Oct/21 20:25

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Γιάννης Ψαρράκης, αντιπρόεδρος του Λαυρίου, εξέφρασε την δυσαρέσκειά του με την αντιμετώπιση που είχε το Λαύριο από την ΕΡΤ στην πρεμιέρα της Stoiximan Basket League.

Της Eurohoops team / info@eurohoops.net

Το Λαύριο πήρε μια μεγάλη νίκη απέναντι στον ΠΑΟΚ εκτός έδρας, στην πρεμιέρα της Stoiximan Basket League, όμως ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Ψαρράκης, δεν ήταν και τόσο… χαρούμενος μετά το τέλος του αγώνα, λόγω της ΕΡΤ.

Στη ζωντανή σύνδεση μετά το τέλος του αγώνα, μόνο ο κόουτς του ΠΑΟΚ μίλησε στην κάμερα και όχι αυτός του Λαυρίου, γεγονός που έφερε και την έκρηξη του Γιάννη Ψαρράκη.

“Αγαπητοί κύριοι της ΕΡΤ! Δεν ξέρω αν η δεύτερη ομάδα του περσινού πρωταθλήματος θα έπρεπε να έχει μια καλύτερη αντιμετώπιση (με όλο το σεβασμό στην ομάδα του ΠΑΟΚ) και ο βραβευθείς ως καλύτερος προπονητής της περσινής Α1 θα έπρεπε να κληθεί σε συνέντευξη, όμως είθισται ο νικητής να μιλάει μετά το τέλος ενός αγώνα” έγραψε στο Facebook ο αντιπρόεδρος των δευτεραθλητών Ελλάδας, μετά το τέλος της αναμέτρησης στην Πυλαία.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×