Της Eurohoops team / info@eurohoops.net
Ολοκληρώθηκε και η συνάντηση των αδελφών Αγγελόπουλων με τον Γιάννη Βρούτση κι έχουμε ξανά… Τελικούς!
Μετά τον Δημήτρη Γιαννακόπουλου που έκανε το ραντεβού λίγο μετά τις 16:00, σειρά πήραν οι Πρόεδροι του Ολυμπιακού, οι οποίοι μίλησαν μετά τη συνάντηση κι αναφέρθηκαν στο κλίμα της συνάντησης αλλά και στην επανεκκίνηση των Τελικών της Stoiximan GBL.
“Σε πολύ καλό κλίμα, ανταλλάχτηκαν απόψεις. Η βούληση της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρη. Η κυβέρνηση θέλει το πρωτάθλημα να συνεχιστεί και αν τελειώσει, έδειξε σοβαρή διάθεση να κάνει τομές που να μην επαναληφθούν φαινόμενα, σαν αυτά τα οποία μας έφεραν εδώ σήμερα.
Υπήρξαν εντάσεις μεταξύ μας, αλλά ήμασταν σε καλό κλίμα και στο τέλος συμφωνήσαμε. Συζητήθηκαν όλα τα θέματα που υπάρχουν στον ελληνικό αθλητισμό. Είναι πολύ σημαντική η ατομική ευθύνη του καθενός, ειδικά όταν είσαι ιδιοκτήτης ομάδας. Πιστεύουμε ότι θα συνεχιστούν οι τελικοί κι ο καλύτερος ας κερδίσει”.
Διαβάστε ακόμη
- Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Συνεχίζονται οι Τελικοί της GBL
- Αγγελόπουλοι: “Δεν είμαστε το ίδιο με τον κ. Γιαννακόπουλο – Δύο επιλογές υπάρχουν, το φως και το σκοτάδι”
- Δ. Γιαννακόπουλος: “Ο Υπουργός πρότεινε μία δίκαιη λύση, το πρωτάθλημα να κριθεί στο γήπεδο”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.