Οσμάν για διαιτησία στο ΣΕΦ: “Αν πάρουμε καμία ελεύθερη βολή…” (video)

2026-06-03T21:03:02+00:00 2026-06-03T23:26:01+00:00.

John Rammas

03/Jun/26 21:03

Eurohoops.net
Cedi-Osman-Panathinaikos-Olympiacos-Game-1

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Παράπονα του Τσεντί Οσμάν για τη διαιτησία στο Game 1 (82-76) ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ για τους Τελικούς της Stoiximan GBL.

Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net

Ο 31χρονος Τούρκος σμολ φόργουορντ τα εξέφρασε από το πρώτο ημίχρονο κιόλας, όταν οι ελεύθερες βολές ήταν 12/14-2/2 από 8-10 φάουλ κι αυτές του Παναθηναϊκού μετά από 18:18 παιχνιδιού (40-28) διά χειρός Ματίας Λεσόρ.

Ολοκληρώθηκαν στις 25/29-5/5.

“Δεν ήμασταν και τόσοι κακοί, ιδίως στην άμυνα. Ο Ολυμπιακός ευστόχησε σε κάποια τυχερά σουτ, που θα μπορούσαμε να είχαμε σταματήσει. Δεν ήμασταν τόσο κακοί. Προφανώς αν πάρουμε καμία ελεύθερη βολή, αν πάμε στη γραμμή των ελεύθερων βολών θα μας βοηθήσει να παραμείνουμε στη διεκδίκηση της νίκης. Διαφορετικά θα πρέπει να αποφεύγουμε τον αντίπαλο και μακάρι έτσι να επιστρέψουμε στη διεκδίκηση της νίκης. Πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε επιθετικά, δυνατά κι αν γίνεται να πάμε στη γραμμή των ελεύθερων βολών”, είπε στην τηλεόραση της ΕΡΤ για τη διαιτησία των Βάσως Τσαρούχα, Γιάννη Τσιμπούρη & Γιώργου Κατραχούρα.

(1) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – (2) ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

  • Game 1: ΟλυμπιακόςΠαναθηναϊκός 82-76 (1-0)
  • Game 2: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 5/6 21:00 ΕΡΤ2
  • Game 3: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 8/6 21:00 ΕΡΤ2
  • Game 4*: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 10/6 21:00 ΕΡΤ2
  • Game 5*: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 13/6 18:00 ΕΡΤ2
    ✳ Αν χρειαστεί

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×