Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net
Ο 31χρονος Τούρκος σμολ φόργουορντ τα εξέφρασε από το πρώτο ημίχρονο κιόλας, όταν οι ελεύθερες βολές ήταν 12/14-2/2 από 8-10 φάουλ κι αυτές του Παναθηναϊκού μετά από 18:18 παιχνιδιού (40-28) διά χειρός Ματίας Λεσόρ.
Ολοκληρώθηκαν στις 25/29-5/5.
“Δεν ήμασταν και τόσοι κακοί, ιδίως στην άμυνα. Ο Ολυμπιακός ευστόχησε σε κάποια τυχερά σουτ, που θα μπορούσαμε να είχαμε σταματήσει. Δεν ήμασταν τόσο κακοί. Προφανώς αν πάρουμε καμία ελεύθερη βολή, αν πάμε στη γραμμή των ελεύθερων βολών θα μας βοηθήσει να παραμείνουμε στη διεκδίκηση της νίκης. Διαφορετικά θα πρέπει να αποφεύγουμε τον αντίπαλο και μακάρι έτσι να επιστρέψουμε στη διεκδίκηση της νίκης. Πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε επιθετικά, δυνατά κι αν γίνεται να πάμε στη γραμμή των ελεύθερων βολών”, είπε στην τηλεόραση της ΕΡΤ για τη διαιτησία των Βάσως Τσαρούχα, Γιάννη Τσιμπούρη & Γιώργου Κατραχούρα.
(1) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – (2) ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
- Game 1: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 82-76 (1-0)
- Game 2: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 5/6 21:00 ΕΡΤ2
- Game 3: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 8/6 21:00 ΕΡΤ2
- Game 4*: Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 10/6 21:00 ΕΡΤ2
- Game 5*: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 13/6 18:00 ΕΡΤ2
✳ Αν χρειαστεί
Διαβάστε ακόμη:
- Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός 82-76: Πήρε τη σκυλομαχία και προβάδισμα τίτλου
- Αταμάν: “1-0 λόγω διαιτησίας κι αστοχίας μας στο τέλος”
- Έξαλλοι στον Παναθηναϊκό με τους διαιτητές: “Ντροπή σας! Κλέφτες!”
- Αταμάν: “Δεν έληξε 82-76, αλλά… 29-5! – Ξαναγράψτε τώρα πως είμαι ο χειρότερος προπονητής στην Ευρώπη!”
- Οφέρ Γιανάι: Το post για τις δηλώσεις Αταμάν
- Τα stories του Γιαννακόπουλου για τη διαιτησία στο Game 1 με Ολυμπιακό
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.