Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Ο σέντερ των Σίξερς, Τζοέλ Εμπίντ, ξέφυγε τρόπον τινά μετά το ρεκόρ σεζόν που πέτυχε με 39 πόντους κατά των Νετς, οδηγώντας τους Σίξερς στη νίκη με 112-104.
“Σίγουρα το All Star Game ήταν διασκεδαστικό. Ήταν σπουδαίο να βρίσκομαι μέσα στο παρκέ στο τέταρτο 12λεπτο, να κάνω το παιχνίδι μου προς το τέλος”, δηλώνει ο Εμπίντ και συνεχίζει:
“Το All Star Game, εκεί που απέδειξε πως είμαι κι ανήκω εκεί, το να είμαι ο κορυφαίος παίκτης στον κόσμο! Σκοπεύω να έρχομαι κάθε βράδυ και να παίζω σκληρά, να προσπαθώ να φέρω νίκες και να δοκιμάσω να κερδίσω ένα πρωτάθλημα!”.
Ο Τζοέλ Εμπίντ μετράει φέτος 23,3 πόντους μαζί με 12,0 ριμπάουντ, 3,2 ασίστ και 1,4 μπλοκ σε 30,7 λεπτά μέσο όρο συμμετοχής σε 40 παιχνίδια.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.