Πέρκινς: “Ήρθε η ώρα ο Ντουράντ να εκθρονίσει τον ΛεΜπρόν”

2021-09-07T07:49:47+00:00 2021-09-07T07:49:47+00:00.

Dimitris Minaretzis

07/Sep/21 07:49

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Κέντρικ Πέρκινς καταθέτει την άποψη του για τον καλύτερο παίκτη στον κόσμο, πιστεύοντας πως ήρθε η ώρα για τον Κέβιν Ντουράντ να εκθρονίσει τον ΛεΜπρόν Τζέιμς!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Όλοι παραδέχονται πως ο ΛεΜπρόν Τζέιμς είναι ο κορυφαίος κι έχει ακουστεί κι από τα χείλη του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ακόμα και τις χρονιές που αναδεικνυόταν ΜVP του ΝΒΑ.

Ο “Περκ” μιλάει στη Lakers Daily για το άτυπο debate του κορυφαίου παίκτη παγκοσμίως και πιστεύει πως ήρθε ο καιρός για να υπάρξει διαδοχή:

“Κοιτάξτε πως έχει το πράγμα: Ο Κέβιν Ντουράντ είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο και ήρθε η ώρα για να υπάρξει κάποιος που θα εκθρονίσει τον ΛεΜπρόν Τζέιμς από αυτόν τον τίτλο”, λέει ο μερικές φορές … αιρετικός Κέντρικ Πέρκινς που έχει κερδίσει το πρωτάθλημα του ΝΒΑ το 2008 με τους Σέλτικς κι έχει παίξει συμπαίκτης με τον ΛεΜπρόν στους Κλίβελαντ Καβαλίερς.

Και συνεχίζει:

“Μιλάμε για έναν τύπο (ΛεΜπρόν) που μπαίνει στην 19η σεζόν του στο ΝΒΑ. Δεν ξέρω αν ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ενδιαφέρεται καν να είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο τώρα πια. Ειδικά στα 37 του, σωστά; Οπότε, ήρθε η ώρα επιτέλους να ανέβει κάποιος στο βάθρο και να τον εκθρονίσει επειδή “κουβαλούσε τον πυρσό” για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×