Μακάμπι: Έσπασαν την καραντίνα δύο παίκτες, κίνδυνος τιμωρίας (Pics)

2020-06-05T11:32:18+00:00 2020-06-05T11:32:18+00:00.

Dimitris Minaretzis

05/Jun/20 11:32

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Δύο παίκτες της Μακάμπι Τελ Αβίβ έσπασαν την καραντίνα που επέβαλλε η Winner League για την επανέναρξη της σεζόν και κινδυνεύουν με τιμωρία. Όπως κι ο σύλλογος τους…

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η Μακάμπι ανακοίνωσε πως δύο παίκτες της κυκλοφόρησαν στους δρόμους πηγαίνοντας μία βόλτα με τα πόδια, συγκεκριμένα ο Άντζελο Καλοϊάρο κι Σάντι Κοέν, παρότι ο κανονισμός έλεγε να περιορίζονται οι μετακινήσεις μεταξύ ξενοδοχείου και προπονητικών κέντρων. Η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου τόνισε πως θα διεξάγει έρευνα.

Κάτι που απαιτεί κι η λίγκα η οποία ζητάει συμμόρφωση με τους κανονισμούς επιβάλλοντας πρόστιμο περίπου 7.500 ευρώ στον κάθε ένα. Με τιμωρία απειλείται κι η Μακάμπι, ωστόσο οι σχετικές αποφάσεις θα παρθούν εν ευθέτω χρόνο.

Λογικά πάντως θα υπάρχει μία επιεικής μεταχείριση, σταθμίζοντας τους παράγοντες και το μέγεθος της απροσεξίας τους.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×