AJ Slaughter: “Hardy’e Karşı Agresiftim”

2015-12-09T21:00:40+00:00 2015-12-09T21:00:40+00:00.

Semih Tuna

09/Ara/15 21:00

Eurohoops.net

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin

Banvit guardı AJ Slaughter, Trabzonspor Medical Park maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

By Semih Tuna/ info@eurohoops.net

Banvit guardı AJ Slaughter, Trabzonspor Medical Park maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

AJ Slaughter, maçın son anlarında Banvit 1 sayı gerideyken attığı üçlük için: “Bence zor bir şuttu. Takım arkadaşlarım ve koç bana güvendi. Koç benim atmamı istedi. Onların istediği şeyi yaptım ve bu sayede o şutu soktum. Onlara  teşekkür ediyorum” derken,

Bugün Hardy’i sadece 8 sayıda tutması hakkında ise: “Bence onu iyi savundum, çok agresiftim. Tabii savunmada bu kadar agresif olunca hücumunuz da geliyor. Bu yüzden ona konsantre olmak istedim.” sözlerini kullandı.

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin