by Eurohoops Team / info@eurohoops.net
ALBA Berlin’de Jaleen Smith, takımının temsilcimiz Fenerbahçe Beko’ya karşı aldığı galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
Smith, şu ifadeleri kullandı:
“Büyük bir galibiyetti. Güzel bir maç oldu. Fenerbahçe deplasmanında kazanmak zor. Tribünler gerçekten çılgın. Bu meydan okumayı kabullendik ve kazanmaya çıktık.”
Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!
'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.