Fenerbahçe Beko’nun yıldız oyuncusu Tarık Biberovic, yeni sezon öncesi gerçekleştirilen medya gününde Eurohoops Türkiye’ye özel açıklamalarda bulundu.
NBA yerine Fenerbahçe seçimini anlatan Tarık Biberovic:
“ Fenerbahçe’yi bırakmak çok zor. Hem duygusal bağım hem de hayatım da burada. Fenerbahçe’yi çok sahiplendim. Aslında oynadığımız şey basketbolun dışına çıkıyor. Yaptığımız şey iş değil aslında. Tabii ki teklifler vardı. 2-3 tane teklifim vardı.
Memphis getirmek istiyordu. Ama benim için en doğru, en mantıklı, en iyi karar burada kalmaktı. Ailemle oturup uzun uzun konuştuk. Böyle bir karar verdik.”
Şampiyon takım baskısı hakkında da konuşan genç yıldız:
“Zirvede kalmak daha zordur. Ama bu Fenerbahçe’ye yakışan bir şey. Fenerbahçe bir imparatorluktur, her zaman zirvedesin. Biz bu hisse alışığız. Ama tabii ki şimdi şampiyon olduğunuz için bizim taşıdığımız ağırlık farklı. Artık bir sürpriz faktor olarak gitmiyorsun. Sen bir şampiyon olarak gidiyorsun ve bunu ağırlığı var.
Hepimiz aynı sayfadayız. Hangi ağırlığı taşıdığımızı, hangi kulüp için oynadığımızı biliyoruz. O yüzden herhangi bir şüphem ve korkum yok.”