by Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!
Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın!
Orlando Magic, başantrenör Jamahl Mosley ile yollarını ayırdı. ESPN’in haberine göre Mosley’nin Orlando’daki görev süresi beş sezonun ardından sona erdi.
Mosley yönetimindeki Magic, 2023 ile 2026 yılları arasında üst üste üç kez play-off bileti alırken, ekip bu süreçte üç sezon üst üste ilk turda elenmekten kurtulamadı. Orlando temsilcisi, son olarak pazar günü bir kez daha ilk turda elenmişti.
Kulüp başkanı Jeff Weltman, takımın yeni başantrenörünü belirleme sürecini yönetecek. Weltman, Orlando’nun NBA Cup’ta final four’a kaldığı dönemin hemen öncesinde kontrat uzatmıştı.
Mosley, görev süresi boyunca takımı iki kez grup şampiyonluğuna taşırken, üç sezon üst üste galibiyet yüzdesi %50’nin üzerinde olan performanslar elde etti. Özellikle son iki yılda takımın önemli oyuncularında yaşanan çok sayıda sakatlığa rağmen bu başarıların gelmesi dikkat çekti.
Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!
NBA gündemindeki son haberler için tıklayın!