Mensah-Bonsu, NBA G League’de GM Oldu

2018-08-07T22:08:54+00:00 2018-08-07T22:08:54+00:00.

Bugra Uzar

07/Ağu/18 22:08

Eurohoops.net

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin

Washington Wizards’ın G League kolu Capital City Go-Go, Pops Mensah-Bonsu’yu takımın genel menajeri olarak belirledi.

By Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Gelişmeyi resmen açıklayan Wizards GM’i Ernie Grunfeld, Mensah-Bonsu’yu takımın basketbol operasyonlarından sorumlu olarak atamaktan memnun olduklarını söylerken oyuncuların gelişimi konusundaki beklentisini belirtti.

Son iki yıldır San Antonio Spurs‘de scout’luk yapan Mensah-Bonsu’nun NBA’de başlayıp Avrupa’nın dört bir yanında sürmüş bir profesyonel kariyeri bulunuyordu.

En başarılı sezonunu Beşiktaş‘ta geçiren Britanyalı uzun, siyah-beyazlı devimizle Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve EuroChallenge’ı kazandı.

Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

NBA gündemindeki son gelişmeler için tıklayın!

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin