NBA G-League, Orlando Fanusunda Oynanacak

2020-12-30T09:27:57+00:00 2020-12-30T09:27:57+00:00.

admin69

30/Ara/20 09:27

Eurohoops.net

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin

NBA G-League, 2020-21 sezonunu Orlando Fanusunda oynamaya hazırlanıyor…

By Eurohoops Team / info@eurohoops.net

NBA’de 2019-20 sezonu, Covid-19 salgının ortaya çıkmasının arkasından araya girmiş ve daha sonra Orlando’daki Disney kampüsünde oluşturulan fanusta oynanan karşılaşmalarla tamamlanmıştı.

NBA’de 2020-21 sezonu Orlando Fanusunda oynanmıyor ancak görünen o ki geçen sezonun tamamlandığı kampüs bu sene de basketbolsuz kalmayacak. The Athletic’ten Shams Charania’nın haberine göre NBA yönetimi, G-League sezonunun Orlando Fanusunda oynanmasını planlıyor.

G-League’de 2020-21 sezonunun 8 Şubat 2021 tarihinde başlaması planlanıyor. G-League takımları, 19 Ocak tarihinde bir araya geldikten sonra 26 Ocak tarihinde Orlando’daki komplekse gelecekler. Burada geçirecekleri karantina süresinin ardından 8 Şubat tarihinde ise yeni sezona start verilecek.

G-League bünyesinde bulunan 18 takım, Orlando Fanusunda oynanan maçlarda mücadele etme kararı alırken 11 takımsa oyuncularını Orlando’ya yollamayacak. Bu doğrultuda takımların 12 – 15 civarı karşılaşma oynayacağı bir fikstür oluşturulması planlanıyor.

Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!

NBA gündemindeki son gelişmeler için tıklayın!

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin