by Eurohoops Team / info@eurohoops.net
ING Basketbol Süper Ligi’nde Türk Telekom karşısında çok farklı kazanan Fenerbahçe Beko’da koç Sasha Djordjevic maçın ardından konuştu.
Sasha Djordjevic şunları söyledi:
“Takım halinde kazandık. Maça yaklaşımımız çok iyiydi. Özellikle de savunmadaki konsantrasyonumuz yüksekti. Rakibimize çok fazla fırsat vermedik. O yüzden güzel bir galibiyet oldu. Amacımıza ulaşmak için bir maç daha var. Sezonu ilk sırada tamamlamak istiyoruz”
Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!
'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.