Pablo Laso: “Galatasaray Bizden Daha İyiydi”

2017-03-02T20:36:53+00:00 2017-03-02T20:42:24+00:00.

admin69

02/Mar/17 20:36

Eurohoops.net

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin

Pablo Laso, Galatasary mağlubiyetinin ardından konuştu.

by Mete Budak / info@eurohoops.net

Real Madrid koçu Pablo Laso, Galatasaray Odeabank maçının ardından basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Pablo Laso şunları söyledi:

“İyi akşamlar.Galatasaray‘ı kutluyorum. Bizden daha iyi oynadılar. Maçın başını çok kötü oynadık. İlk yarıyla alakalı bizimle alakalı söyleyebileceğim en iyi şey sadece 3 sayı geride bitirmemizdi.İkinci yarıda çok daha iyi oynadık ama onlar da 3.çeyrekte büyük bir ivme yakaladılar. 4.çeyrekte geri geldik. Ancak son dakikalarda birkaç kritik pozisyonda şanssızdık. Bunun sonucunda mağlup olduk.”

Eurohoops.net'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.

Google LogoEurohoops'u Google'a Ekleyin