by Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Fenerbahçe Beko’nun başantrenörü Sasha Djordjevic bu mücadelenin ardından şu ifadeleri kullandı:
“Ligde ilk sıradaki yerimizi korumaya devam ediyoruz. Defansif olarak iyi bir maç çıkardık. Markel Starks’la oyunu iyi yönlendirdik. İyi bir enerji koyduk ortaya. Üst üste 4 maç oynamıştık, bu yüzden bizim için zorlu bir periyottu. Önemli bir galibiyet oldu ve bu şekilde devam etmek istiyoruz.”
Maçın yıldızlarından Markel Starks ise şunları söyledi:
“Birkaç zor maçın ardından harika bir galibiyet oldu bizim için. Burada iyi bir iş çıkarmamız lazımdı ve bunu yaptık.”
Basketbol gündemindeki en son gelişmeleri kaçırmamak için tıklayın!
'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.