By Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Royal Halı Gaziantep baş antrenörü Jure Zdovc, Pınar Karşıyaka maçı sonrasında hakemlere sitem etti.
Zdovc:
“Genel olarak maçtan memnunum. Son ana kadar kazanabilirdik ama son pozisyonda 8 saniye ihlali var gibi geldi ve maçı elimizden aldılar. Maçtan sonra daha dikkatli izleyeceğiz. Eğer böyle bir şey varsa üzüleceğim. Kazanma şansımız vardı ama olmadı” dedi.
'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.