by Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Eurohoops Türkiye’yi YouTube’da takip etmek için tıklayın!
Eurohoops Türkiye’yi Instagram’da takip etmek için tıklayın!
Bu sezon EuroCup ve Basketbol Süper Ligi’nde yarı final oynayan Bahçeşehir Koleji, yeni sezon öncesinde başantrenör değişikliğine gitti. Bahçeşehir, takımın başına Sırp koç Sasha Djordjevic’i getirdi.
Dört yıllık aranın ardından Türkiye’ye geri dönen tecrübeli çalıştırıcı, kulüp websitesine özel açıklamalarda bulundu.
Sasha Djordjevic, gelen teklifi neden kabul ettiğini anlattı:
“Yönetimin ve Başkanımızın tutkusunu gördükten sonra bu meydan okumayı kabul ettim. Yeni görevime başladığım için çok mutluyum. Basketbol ile alakalı kişisel hedeflerim hiçbir zaman değişmedi. Her zaman finallere ulaşmayı, kupalar ve şampiyonlukların peşinde koşmayı ve oyuncularıma hedeflerine ulaşmaları konusunda yardımcı olmayı hedefliyorum. Bahçeşehir Koleji de bana vizyonunu ve amaçlarını açıkladı. Ben de kazanmaya devam etmek için burada olmayı büyük bir istekle kabul ettim.
İstanbul’da ikinci kez çalışacağım. Bu ülkede çalışmaktan çok keyif almıştım, şimdi de çok mutluyum. İstanbul, kendine has mükemmeliğe sahip bir şehir ve bunu her geldiğimde hissediyorum, herkes hisseder. Tarihini ve kültürünü öğrendikten sonra, bu şehirdeki insanları tanıyıp şehrin sunduklarını gördükçe değerini daha da iyi anlıyorsunuz. Son olarak, tabii ki Türk yemeklerinin güzelliğinden bahsetmemek olmaz!”
Sırp çalıştırıcı, kulüpteki hedeflerine dair ise şunları söyledi:
Basketbol gündemindeki en son gelişmeler için tıklayın!
EuroLeague gündemindeki son haberler için tıklayın!
'u Favori Basketbol Kaynağınız Olarak Kullanın.